Stad & Esch
identiteit

De rijkheid van de identiteit van Stad&Esch is zichtbaar én voelbaar. De optelsom van iedere leerling, medewerker en betrokkenen zorgt voor de basis, en dat is onderdeel van de visie. Altijd stad & esch & & &.

De school moet een omgeving zijn waar leren en ontdekken als vanzelf gaat, dus dat houdt in dat ieder detail belangrijk is. Plus, als je 'Creativiteit als sleutel tot succes' en 'Ruimte voor lef' als pijlers van je visie hebt, dan moet je dat ook bewijzen.

Statisch past niet bij 3.0 leerlingen — en dus ook niet bij de school. Iedere vraag wordt op dezelfde manier benaderd: hoe kunnen we voor welke doelgroep zo goed mogelijk vertellen wat we willen vertellen, en welke vorm past daarbij? Daarom is iedere uiting duidelijk familie, maar toch weer anders.

Concept en creative direction
Marcel Kampman

Ontwerp
Diezijnvaardig en Marcel Kampman

Illustraties
Zepton, Stang, Drip for drip, Diezijnvaardig

Tekst
Theo van der Vlugt

Fotografie
Maurice Mikkers

Productfotografie
Michiel Spijkers

Productie
Zwaan Lenoir, Booxs

Opdrachtgever
Stad & Esch, Meppel